Ψευδαισθήσεις

Στο post του «η περιπέτεια του blog» ο gkotsis μας μιλάει για τις φάσεις που περνάει ένας blogger (τουλάχιστον τις αρχικές) και καταλήγει στους λόγους που δεν θα άλλαζε το tsiou με οποιοδήποτε άλλο blog. Μέχρι χτες θα έλεγα κι εγώ το ίδιο. Κυρίως γιατί το μόνο blog -εκτός του tsiou- που μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον είναι του pascal που κι αυτό το παρακολουθώ ολοένα και λιγότερο. Ίσως γιατί αν στα δικά μου posts, τα comments ήταν «μπράβο μεγάλε» και «πολύ καλό», θα ανησυχούσα γι’αυτά που γράφω. Ίσως πάλι γιατί έχω την αίσθηση ότι τα πολλά «χειροκροτήματα» έχουν την τάση να αποπροσανατολίζουν και κάνουν ολοένα και χειρότερα τα κείμενά του (δεν είναι επίθεση, παρατήρηση είναι). Οι διαδικασίες αλληλεπίδρασης (αν το blogging είναι τέτοια τελικά) φαντάζομαι ότι θα πρέπει να έχουν άλλο σκοπό και όχι την κολακεία.

Κι εδώ έρχεται το tsiou. Πόσο διαφορετικό είναι?

Κρύβεται πίσω από την μάσκα της παρέας ενώ μόνο παρέα δεν είναι. Είναι η φαντασίωση δυο-τριών ατόμων και όχι κάποιου είδους μικροκοινωνικού έστω φαντασιακού (παραφράζοντας τον Καστοριάδη). Πόσο κάφρος μπορεί να είναι κάποιος/κάποιοι που πετάνε τον άλλον έξω από το tsiou και κάνει/κάνουν και πλάκα/test και πόσο σημαντικό νομίζουν ότι είναι γι’αυτον που πέταξαν έξω? Πόσο έξυπνη μπορεί να θεωρείται ή ατάκα «κάνε κανένα post» και πόσο απειλητική? Πόσο μαγκιά είναι να κατεβάζεις το blog σου ή να έχεις να κάνεις comment μήνες και να μην σε πετάνε έξω από το tsiou? Τί είναι σωστότερο να «διαγράφεται» κάποιος απο το tsiou γιατί δεν γράφει ή γιατί γράφει βλακείες? Τί διαφορά έχουμε τελικά από τις εφημερίδες που βάζουν τσόντες για να πουλήσουν φύλλα?

Παραφράζοντας το «να γίνει τέχνη κι ας χαθεί ο κόσμος», που είναι προφανώς η τελείωση του δόγματος «η τέχνη για την τέχνη», θα πω ότι όλοι κρύβουμε μέσα μας κι έναν φασίστα!

Να γίνει post λοιπόν, κι ας χαθεί ο κόσμος!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

19 Comments

  1. Posted November 21, 2006 at 7:44 am | Permalink

    αγαπητέ lazaros,
    αν και κατάλαβα τι θέλεις να πεις και μάλλον συμφωνώ σε κάποια σημεία κιόλας, μπορώ να πω ότι διαφωνώ και σε πολλά σημεία επίσης, πριν σου πω τα σημεία διαφωνίας μου όμως να απαντήσω στις ερωτήσεις που με αφορούν:

    -Το παίζω κάφρος, αλλά αν συνεχίσω να το παίζω μπορεί και να μην το παίζω τελικά
    -Είναι όσο σημαντικό νομίζει ο καθένας
    -Προσωπικά, αν κάποιος μου πει να κάνω post δεν αισθάνομαι ότι απειλούμαι
    -Δεν ξέρω αν είναι μαγκιά να μη συμμετέχεις, προσωπικά δεν θα ήθελα να μη συμμετέχω
    -Μία τουλάχιστον διαφορά είναι ότι οι εφημερίδες δε δίνονται δωρεάν και έχουν σαν σκοπό το κέρδος.

    “Τί είναι σωστότερο να «διαγράφεται» κάποιος απο το tsiou γιατί δεν γράφει ή γιατί γράφει βλακείες?”

    Καταρχήν όταν γράφει κάποιος βλακείες, εμένα και αυτό ακόμα με ικανοποιεί. Καταλαβαίνω ότι περνάει φάση βλακείας (είναι πολύ φυσικό βέβαια να περνάω και εγώ φάση βλακείας και να μην κατάλαβα ότι ήταν κάτι έξυπνο), οπότε την αλήθεια στο ερώτημα ποιος είναι βλάκας και έξυπνος δεν νομίζω ότι την κατέχω (αν και προτείνω στον καθένα να διατηρεί την προσωπική του άποψη).

    Τέλος, αν με τον όρο “διαγραφή” αναφέρεσαι στην αφαίρεση του link από το start page του tsiou, δεν έχω κανένα πρόβλημα να βγω και εγώ: στο κάτω κάτω δεν χρησιμοποιώ το link και στα post/comments κάθε δραστηριότητα φαίνεται. Η διαγραφή όπως έγινε είναι μια πράξη συναισθηματική και προκαλεί τον diab να αντιδράσει. Η ουσιαστική επίπτωση είναι ελάχιστα ορατή, πόσο μάλλον για κάποιον που δεν συμμετέχει κιόλας. Η διαγραφή λοιπόν είναι τόσο σημαντική, όσο σημαντικό είναι κάποιος που έχει ξεχάσει πως κάνουμε post @ tsiou. Προτείνω κάτι πιο καλό όμως:

    Προτείνω να βγούν όλα τα static links από οπουδήποτε στο tsiou. Έτσι τίποτα δεν θα ανήκει σε κανένα και όλα θα “προκύπτουν”. Ελπίζω ότι ίσως έτσι αυτοί που με περνάνε για κάφρο και φασίστα, να καταλάβουν και τι σημαίνει δημοκρατικός συγκεντρωτισμός (ή και δημοκρατία “σκέτο” αν θες). Βλέπεις lazaros δεν μπορείς να τα έχει όλα αυτό το site:-)

    ΥΓ1: Επειδή ξέρω ότι σου αρέσουν τα quotes, ο σύντροφος Lenin είχε πει ότι “ο φασισμός είναι καπιταλισμός σε αποσύνθεση”
    ΥΓ2: Αν αναρωτιέσαι σε ποια σημεία συμφωνώ τελικά, είναι σε όλα τα άλλα (πχ σχετικά με ΥΓ1)

  2. Snowman / Reptile
    Posted November 21, 2006 at 5:29 pm | Permalink

    1.Lazare…..έτριξε η καρέκλα σου και άρχισες τα post???????

    2.Ή βγάζεις έξω την ουρά σου απο την αποβολή του (Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε) diab?????

    3.Γιατί πρέπει να είναι διαφορετικό το tsiou και γιατί πρέπει να το αναλύσουμε, όπως αναφέρεις???

  3. bacall
    Posted November 21, 2006 at 6:06 pm | Permalink

    @lazaros (Προλετάριο του tsiou, προστάτη των αδύνατων και κατατρεγμένων!)

    Δεν θεωρώ ότι η κίνηση στην οποία περήφανα συμμετείχα αποτελεί ένδειξη καφρίλας αλλά αν θέλεις να την ονομάζεις έτσι δεν έχω αντίρρηση. Όπως σου είπε και ο gkotsis παραπάνω, το blog του diab στέκει περήφανο και οποιαδήποτε στιγμή κάνει post (στο tsiou) θα το μαθεις.

    Όσον αφορά το αν η ατάκα “κάνε κανά post” είναι έξυπνη ή απειλητική θεωρώ ότι δεν είναι τίποτα από τα δύο. Πρώτον γιατί δεν συνηθίζω να απειλώ και δεύτερον γιατί εχω πολύ πιο έξυπνες ατάκες από αυτή.

    Τέλος δεν τίθεται κανένα θέμα διαγραφής παρά μόνο θέμα “βαβούρας”. Η ενέργεια αυτή ήταν σαφώς προβοκατόρικη και είχε σκοπό να δραστηριοποιήσει λίγο το tsiou. Σε δουλειά να βρισκόμαστε γενικά…

    Τώρα αν diab τσαντίστηκε δεν με απασχολεί πάρα πολύ αφού φαντάζομαι θα ρίξει και αυτός τα μπινελίκια του και θα του περάσει. Όσον αφορά το πότε πρέπει να διαγράφεται κάποιος δεν θα σου απαντήσω εγώ (εγώ απλά θα τον διαγράψω… :) ). Θα σου πώ μόνο ότι δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει αν κάποιος γραφεί βλακείες ή όχι αφού είναι μια άποψη καθαρά υποκειμενική. Για μένα, π.χ. ο zante γράφει μαλακίες, το ίδιο και εγώ σύμφωνα με την δικιά του άποψη. Το αν δεν γράφει όμως κάποιος είμαι σε θέση να το πώ, γιατί πλέον δεν μιλάμε για άποψη αλλά για γεγονός.

    Αυτά.

  4. Snowman / Reptile
    Posted November 21, 2006 at 6:29 pm | Permalink

    Λούγκρες!!!!!!!!!!!!

    Αν είναι να κάνετε κάτι κάντε το σωστά…..Τι θα πεί:
    “Τέλος δεν τίθεται κανένα θέμα διαγραφής παρά μόνο θέμα “βαβούρας”.”
    και:
    “Η ενέργεια αυτή ήταν σαφώς προβοκατόρικη και είχε σκοπό να δραστηριοποιήσει λίγο το tsiou.”

    Ου να μου χαθείς bacall, όλο λόγια ήουν τίποτα πιο πέρα…(Όπως λέει και γνωστό λαικό άσμα!!!)

    Θα ξαναβυθιστώ στην σιωπή μου!!!!(Που λέει και ο Πρέκας)

  5. lazaros
    Posted November 21, 2006 at 6:36 pm | Permalink

    Απαντήσεις στις απαντήσεις:

    @gkotsis:
    Μιάς και έχεις την τάση να πιάνεσαι ερώτηση με ερώτηση και λέξη με λέξη και, κατά την γνώμη μου, να χάνεις την ουσία να σου εξηγήσω τί θέλω να πώ.

    -Όποιος το παίζει κάφρος για πολύ καιρό, γνώμη μου είναι οτι τελικά γίνεται
    -Η ερώτηση είναι: Πόσο σημαντικό νομίζεις εσύ ή ο Bacall ή ο οποιοσδήποτε άλλος original τσιουίτης οτι είναι, για αυτόν που βγάζετε απο το tsiou
    -Η ερώτηση είναι: Όταν λές (γιατί κανένας δεν έχει πεί σε σένα) «κάνε κανένα post» θεωρείς οτι κάνεις εξυπνάδα (παροτρίνεις) ή απειλείς τελικά? Ποιό το νόημα της παρότρυνσης αν δεν έχει υπονοούμενο? Το πρώτο που μου σκάει στο μυαλό είναι η «δημοτικότητα» και τότε είμαστε χειρότεροι απο τις εφημερίδες που τουλάχιστον βγάζουν και κανένα φράγκο πουλώντας κανένα φύλλο. Άν ο σκοπός είναι να κάνουμε το tsiou «διάσημο» να μου το πείτε να την «κάνω» εγκαίρως
    -Δεν είδα κανέναν να «απειλεί» τον Bacall όταν κατέβασε το blog του, ούτε τον Panago που δεν συμμετέχει. Κάτι άλλο σε/σας πείραξε με τον Diab και καλό θα ήταν να είχατε το θάρρος να το ποστάρετε παρά να κάνετε quiz του κώλου
    -Πιάνεσαι απο τοπιό ακραίο παράδειγμα που δίνω και γράφεις μια ολόκληρη παράγραφο! Πιστεύεις οτι εγώ έχω το μέτρο για να κρίνω ποιός γράφει βλακείες και ποιός εξυπνάδες? Αυτό κατάλαβες και μου προτίνεις να κρατήσω την προσωπική μου άποψη για τον εαυτό μου? Αυτό που λέω είναι οτι σε/σας ενδιαφέρει μόνο να γράφει κάποιος, κι ας είναι οτιδήποτε!

    Όσον αφορά την απάντησή σου γι’αυτό που αναφέρω ως «διαγραφή» η απάντησή σου είναι αστεία (για μένα). Η αφαίρεση του link απο το start page του tsiou δεν θα πείραζε ούτε κι εμένα που το χρησιμοποιώ. Το να αφαιρούσα όμως εγώ το δικό σου link θα σε πείραζε και όχι για τους πρακτικούς λόγους που αναφέρεις πιο κάτω. Είναι θέμα σεβασμού τουλάχιστον να σε ειδοποιήσω εσένα και τους υπόλοιπους. Ακόμα κι αν το κάνω είναι θέμα αντίληψης να μην το διατυμπανίσω αστειευόμενος. Είναι αστείο να ρωτάει ο Tasos (καραορίτζιναλ φαντάζομαι) τί έγινε ο Diab!

    Μιάς και μόνο εγώ σε είπα φασίστα και κάφρο, νομίζεις οτι βγάζοντας τα static links (αν καταλαβαίνω τι είναι) θα με κάνεις να καταλάβω τί είναι δημοκρατία (αλήθεια το πιστεύεις?) Πόσο πολύ νομίζεις εσύ, ο Bacall, o Snowman ή ο οποιοσδήποτε άλλος οτι με ενδιαφέρει? Τι εννοείς λέγοντας: «Βλέπεις lazaros δεν μπορείς να τα έχει όλα αυτό το site:-)» γιατί δεν θέλω να καταλάβω αυτό που καταλαβαίνω!

    Τελικά σε τί συμφωνείς γιατί ή δεν καταλαβαίνουμε με τον ίδιο τρόπο την ατάκα του σύντροφου σου Λένιν ή δεν συμφωνούμε πουθενά.

    @snowman:
    1.Χέστηκα για την καρέκλα μου
    2.Όχι μόνο την βγάζω αλλά διαφωνώ κιόλας
    3.Δεν είπα οτι πρέπει, δεν κατάλαβες καλά. Είπα οτι δεν πρέπει να το παίζει κάτι που δεν είναι, και καλό είναι να είναι ξεκάθαρο το τί δεν είναι.

    @bacall
    Το οτι το blog του diab στέκει περήφανο δεν είναι το θέμα μας. Διάβασε παραπάνω.
    Μια ερώτηση: Γιατί πρέπει να γίνεται βαβούρα στο tsiou όταν δεν προκύπτει απο μόνη της?
    Όσον αφορά τις βλακείες διαβασε πάλι πιο πάνω. Ούτε κι εγώ θα κρίνω ποιός γράφει βλακείες. Εσύ όμως θα κρίνεις ποιός τελικά είναι για το tsiou και ποιός όχι και απο την πλάκα μέχρι την αλήθεια η απόσταση είναι μικρή.
    Το αν τσαντίστηκα κι εγώ (μάλλον κανένας άλλος απ’ότι βλέπω) προφανώς ούτε κι αυτό σε απασχολεί.

  6. Snowman / Reptile
    Posted November 21, 2006 at 6:56 pm | Permalink

    http://www.tsiou.org/diab/

    Ψεματούρηδες!!!!!!

  7. bacall
    Posted November 21, 2006 at 7:23 pm | Permalink

    Επειδή από ότι καταλαβαίνω έχουμε ξεφύγει λίγο και κάποια πράγματα τα πήρες εσύ, ο γατής και ο diab αρκετά πιό σοβαρά από ότι είναι κόβω εδώ την κουβέντα γιατί δεν μπορεί να βγάλει πουθενά. Πρίν το κόψω θα πώ τα εξής.

    1)Με απασχολεί πολύ αν τσαντίζεται κάποιος αρκεί να είναι για σοβαρό λόγο. Προφανώς, εδώ έχουμε πλέον σοβαρό λόγο και εγώ δεν έχω απλά την ωριμότητα να το καταλάβω.
    2)Έχεις δίκιο σχετικά με την βαβούρα που προκύπτει ή δεν προκύπτει από μόνη της.
    3)Δεν με απασχόλησε ποτέ η δημοτικότητα του tsiou, την έχω χεσμένη και καλύτερα χωρίς αυτή.
    4)Τέλος, αυτό που με “πείραξε” στον diab, (το “πείραξε” σε πολλά εισαγωγικά) ήταν ή άρνησή του να ασχοληθεί με το tsiou τη στιγμή που ασχολείτε ενεργά με το blogging. Όπως καταλαβαίνεις και είναι προφανές, ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει όσα blog θέλει και να γράφει όπου θέλει ότι θέλει. Άλλα αν κάπου δεν γράφει δεν υπάρχει και λόγος να συμμετέχει.
    5)Οποιαδήποτε διευκρίνηση από εδώ και πέρα θα την δώσω τετ α τετ γιατί με τα κομεντ δεν βγαίνει άκρη.
    6)Συγνώμη για την αναστάτωση…

  8. Snowman / Reptile
    Posted November 21, 2006 at 7:26 pm | Permalink

    Ασε ρε bacall……κάθε φορά που “χοντραίνει” το πράγμα εσυ κόβεις την κουβέντα!!!!

    Δεν φτάνει που είσαι “Αρχηγός ΓΕΣ” σε αυτήν την ψευτό-προβακατόρικη διαγράφη την κάνεις και με ελαφρά πηδηματάκια!!!

    “Συγνώμη για την αναστάτωση…..”????????????

    Ρε μπές μέσα και κατούρα τα όλα………

  9. Posted November 21, 2006 at 8:03 pm | Permalink

    Πιάνομαι από ορισμένες λέξεις, γιατί δεν δέχομαι μάθημα ηθικής από κανένα (συμβουλές από φίλους μου δέχομαι ευχαρίστως). Έκανα κάτι (μαζί με το bacall στην ουσία) και διαφωνείς (και όχι μόνο εσύ). Χωρίς να μετανιώνω λοιπόν, ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση από όλους όσους θίχτηκαν και επαναφέρω το start page στην αρχική του κατάσταση.

    Προσπαθώ να φανταστώ τον εαυτό μου στη θέση του diab και δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος θα αντιδρούσε όπως εσύ (ή έστω ο diab).

    “Common sense is not so common”

    ΥΓ: Αυτό που εσύ θεωρείς αστείο εγώ δεν το είπα για αστείο (για την ακρίβεια το θεωρώ εξίσου αστείο με το fucking-link)

  10. Posted November 21, 2006 at 9:48 pm | Permalink

    Να που θα σχολιάσω και εγώ σ’ αυτό το κομμάτι του tsiou…

    Τι γίνεται; Μας πιέζει η AGB; Η καύλα μας δημιούργησε το tsiou. Ό,τι γουστάρει θα κάνει στην τελική ο καθένας. Κι ας μη γουστάρω που μπήκαν κι άλλοι μέσα.
    Με ενόχλησε που στο τελευταίο μου post, οι φίλοι μου δεν πήραν πρέφα τι γίνεται και το ρίξαν στην πλάκα. Αλλά, έφαγα κανονικά εκείνη τη μέρα. Δε μου κόπηκε η όρεξη.

    Η καλύτερη ατάκα στη διαμάχη σας (σε δουλειά να βρισκόσαστε) είναι πάντως το: “Με απασχολεί πολύ αν τσαντίζεται κάποιος αρκεί να είναι για σοβαρό λόγο”.

    Αν είναι να κάνεις καφριλίκι, πάντως, κάντο σωστά!

    Μας πάει όντως σε όλους το τραγουδάκι

  11. lazaros
    Posted November 22, 2006 at 1:00 am | Permalink

    Επίλογος

    Το tsiou δεν ήταν και ούτε θα υπάρξει ποτέ με κάποια έννοια «project» μου. Δεν έχω «βλέψεις» γι’αυτο. Θεώρησα, όταν μου είπαν να έχω blog στο tsiou, οτι θα συμμετέχω σε κάποιου είδους διαδικτυακή παρέα, που έτσι κι αλλιώς ήταν (και είναι) και παρέα μου. Πόσο μάλλον σε μια περίοδο που οι περισσότεροι της παρέας είναι/φεύγουν μακριά. Δεν είχα σκοπό να ηθικολογήσω μιλώντας για σεβασμό και αντίληψη. Σιχαίνομαι τους ηθικολόγους. Δεν έχω όμως και σκοπό να χαϊδέψω τ’αυτιά κανενός, όσο κι αν τον συμπαθώ. Άν κάποιος θέλει να βάλει όρους για το ποιες υποχρεώσεις έχει κάποιος για να είναι στο tsiou (εγώ ούτε original δεν είμαι, δεν μου πέφτει λόγος), ας βάλει. Άν κάποιος θέλει να αποφασίσει ποιος κάνει και ποιος όχι για να γράφει στο tsiou ας το αποφασίσει. Τουλάχιστον να μας ειδοποιήσει για να ξέρουμε. Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει link δικό μου. Μπορείτε να το βγάλετε οποιαδήποτε στιγμή, όπως επίσης και να κατεβάσετε το blog μου (το password μου το ξέρετε). Αυτό δίνει και κάποιου είδους απάντηση για το πώς θα αντιδρούσα εγώ. Δεν θα αντιδρούσα καθόλου. Δεν επιτρέπω όμως σε κανέναν να με κάνει μέτοχο σε κανένα είδος καφρίλας-αστείου-μαγκιάς του στυλ «σε πετάω έξω», χωρίς να το ξέρω και ούτε θα το επιτρέψω και στο μέλλον. Την επόμενη φορά που θα κάνετε κάτι και δεν θα είναι εκ μέρους όλων, θα ήθελα να μην υπάρχει καθόλου το όνομά μου στο tsiou.

    Ευχαριστώ

  12. Reader
    Posted November 22, 2006 at 1:59 am | Permalink

    @gkotsis
    parafrazo kai leo “Your common sense is not so common”

  13. tasos
    Posted November 22, 2006 at 3:15 am | Permalink

    8a mou pei epitelous kapoios ti shmbainei?

  14. Posted November 22, 2006 at 4:28 am | Permalink

    @tasos
    Εγώ με τον bacall, είχαμε τη φαϊνή ιδέα να βγάλουμε το link του diab από το start page του tsiou (το link πλέον υπάρχει). Τα υπόλοιπα τα διάβασες…

    @reader
    Το ίδιο δεν είναι? What about your common sense? Και επειδή κάτι μου λέει ότι είσαι κάποιος γνωστός, θα προτιμούσα να μην είχες αυτό το nick…

  15. tasos
    Posted November 22, 2006 at 10:00 am | Permalink

    ti ennoeis “fainh idea”?

  16. Posted November 22, 2006 at 12:33 pm | Permalink

    Εννοώ ότι δράσαμε αυτόβουλα, ότι μας φάνηκε ενδιαφέρον και ότι είχαμε σαν σκοπό την πλάκα

    Φαίνεται ότι το quiz δεν είχε πλάκα όμως, όπως και ότι η ερώτηση του quiz ήταν παγίδα

  17. Mitrelman
    Posted November 22, 2006 at 10:49 pm | Permalink

    Να τι παθαινει ο ανθρωπος οταν ειναι ολη του η ζωη ενα PC!
    Ευτυχως που αρχισε να χιονεζει SnowMan

  18. τραγουδακι
    Posted June 6, 2007 at 7:34 pm | Permalink

    somethings that happen for the first time seems to be happening again..the other way around.
    quiz den exei?

  19. galisinchains
    Posted December 15, 2007 at 11:48 am | Permalink

    @lazaros
    Μπράβο μεγάλε, πολύ καλό…

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>